Thursday 12 January 2012

1ST..yeah welcome to me to bloggers world!!

1st of all..dlm mood yg agak kekok i try to tulis dlm blog yg saya baru create ni..sori masih plain lagi..org kata mcm umah baru yg kosong lom masuk brg2 dan lom hias lagi.. dan dlm bahasa yg lebih lembut lagi..I masih BABY u dlm laman 'blog mem blog' ni..hehe..so bagi saya masa utk sesuaikan diri dgn persekitaran dan keadaan..(sbnrnya tgh cover : x reti lagi pki blog..baru blaja2..adehh..malu i )haha! Pokok pangkalnya..haha..WELCOME to me to bloggers world!! haha..welcome welcome..sendiri ucap sendiri jawaplah..almaklum takde follower lagi..hehe..

Tp saya tgh pikir..urmm..ntah apa agknya yg saya akan tulis di blog saya..SEPENUH NAFASKU..OKSIGENKU...urmm tajuk tu sbnrnya menggambarkan yg saya akan menulis dgn sepenuh keikhlasan hati saya sementara saya masih bernafas lagi ni....dan ianya tanpa paksaan dr mana2 pihak..dan menulis dlm keadaan sedar, waras dan betul....haha citer takde tipu2 punyer..di harap saya masih di berikan peluang, idea dan OKSIGEN utk bernafas dan menulis apa jua bebelan, lalutan dan coretan utk di share bersama..yg BAIK dtg dr ALLAH dan yg BURUK itu semestinya mmg dtg dr hamba yg kerdil dan lemah ini...yg pasti saya hanya seorg wanita yg lemah dan akan mencapai umur 38 th dis year.. dlm secara tak langsung saya memberi gambaran awal pd kwn2 yg belum mengenali saya...dan lagi saya married..ye laa..klu dlm umur camni non marreid akan menimbulkan kemusykilan..tul tak? dan lagi..saya mempunyai 2 org ank yg sedang meningkat remaja..1st my doter..nama Safiy Dayana and 2nd my boy, Wafiy Daniel..mayb klu saya dah pandai mengupload gamba2 saya akan tunjuk gamba2 saya dan ank2 saya ni..bukan pe..kata nak share..so utk permulaan...biarlah saya share mengenai diri saya dan family saya dulu..then next step baru leh citer yg lebih hot hot lagi..ekekeke...
Dan more info psl saya..saya bekerja di salah sebuah architect firm di JB..keje saya buat dwg bangunan setiap hari..hehe..tak kiralah apa jua jenis bangunan...hehe..semua saya lukis..dah keje nak wat camne...dan hobi saya di luar ialah cycling..yessss!!! cycling..mayb saya akan lebih bercerita psl pengalaman saya dlm cycling..btw..pelan2 ye..apa riderz ckp..pelan2 kayuh..hehe..sbb saya budk (wlupun dah tua) baru belajar, saya masih terkial2 lagi nak biasakan diri dgn ruangan ni..hehe..apa2 pun..layan je lah..ZAZZZ!!

3 comments: